Mediatiedote 18.10.2017

THOMSON CRUISES on nyt MARELLA CRUISES

Iso-Britannian kolmanneksi suurin risteilyvarustamo THOMSON CRUISES seilaa jatkossa uuden nimen alla. Uusi nimi on MARELLA CRUISES, samassa yhteydessä emoyhtiön nimi Thomson vaihtuu TUI:ksi.

Thomson Cruises julkisti 9.10.2017 aloittavansa yhtiön historian suurimman muutoksen, kun varustamon nimi vaihtuu. Uusi nimi on Marella Cruises. Sana ’Marella’ tarkoittaa ’hohtavaa merta’ keltin kielellä. Nimivalinnalla haluttiin kuvastaa yrityksen tutkimusmatkahenkeä eri puolille maailmaa. Varustamo lupaa tulevaisuuden suunnitelmissaan myös uusia risteilykohteita sekä uudistuksia laivastoonsa.

Laivojen nimet vaihtuvat, mutta pidetty ja tutuksi tullut palvelukonsepti säilyy

Nimimuutos koskee myös varustamon laivojen nimiä. M/S TUI Discovery on jatkossa m/s Marella Discovery. M/S Thomson Dream tunnetaan nyt nimellä m/s Marella Dream. M/S Thomson Celebration tottelee tästälähin nimeä m/s Marella Celebration.

MARELLA CRUISES jatkaa tutuksi tullutta, suosittua palvelukonseptia: mahtavia matkareittejä, loistavaa palvelua sekä viihdykettä jokaisella kuudella aluksellaan. Asiakkaat ovat tottuneet ja tykästyneet Thomson Cruisesin lomilla All Inclusive tarjoiluun sekä hintaan sisältyviin palvelumaksuihin. Samalla tavalla jatketaan myös MARELLA nimen alla.

Johtaja Helen Caron, Marella Cruises: ” Tämä on uskomattoman jännittävää aikaa yrityksellemme. Olemme erittäin ylpeitä tarjotessamme kokemuksen johon vieraat voivat, ja haluavat tulla uudestaan ja uudestaan. Siirtyessämme nyt Marella-nimen alle, meillä on moderneja lisäyksiä laivastossamme, sekä lisää kohteita, vaihtoehtoja ja kokemuksia enemmän kuin koskaan aiemmin.”